در حال بارگذاری ...
  • کلنگ زنی پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن طلاب حوزه علمیه شهرستان بندرعباس

    اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی لازم را برای تامین زمین جهت تعاونی ها دارد و از طرفی اقشار مختلف مردم هرمزگان هم می توانند در طرح خود مالکی نهضت ملی مسکن طبق فرهنگ بومی و یا سلیقه اشان با دریافت تسهیلات ، خانه های خود را در ملک شخصی بسازند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت : مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن طلاب شهرستان بندرعباس با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس و استاندار هرمزگان بر زمین زده شد .

    عباس کمالی با اشاره به آغاز مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن طلاب شهرستان بندرعباس اظهار داشت : این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس ، استاندار هرمزگان و سایر مسؤولان آغاز شد که در چنین پروژه ای به دنبال ساماندهی ۱۲۰ طلبه متأهل فاقد مسکن هستیم . از سهم ۴۹ هزار و۹۵۰ واحد استان هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن تاکنون زمین حدود ۵۰ درصد آن تامین و عملیات اجرایی نیز آغاز شده است و این نوید را به مردم هرمزگان می دهیم با برنامه ریزی و پیگیری مستمر تا پایان سال جاری به تمام تعهدات خود عمل خواهیم کرد.  

    وی خاطرنشان کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی لازم را برای تامین زمین جهت تعاونی ها دارد و از طرفی اقشار مختلف مردم هرمزگان هم می توانند در طرح خود مالکی نهضت ملی مسکن طبق فرهنگ بومی و یا سلیقه اشان با دریافت تسهیلات ، خانه های خود را در ملک شخصی بسازند .

    حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در آئین کلنگ زنی طلاب حوزه علمیه گفت : ۱۵۰ هکتار از اراضی شهر بندرعباس به واسطه عبور خط انتقال گاز ، در راستای توسعه شهر بندرعباس مورد استفاده قرار نمی گرفت ، با پیگیری های انجام شده مقرر شد که بخشی از این اراضی به عموم مردم واگذار شود تا مجموعه های مختلفی از جمله تعاونی های مردمی ، نهادها و دستگاه های اجرایی از آن استفاده کنند .

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد : تا زمانیکه جابجایی خط انتقال گاز انجام می شود، قسمت های قابل واگذاری در اختیار توسعه شهر قرار خواهد گرفت .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تأکید استاندار بر عمل کردن دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود طبق نشست‌های پیشین ، در هفت روز آینده باید تکلیف ۵۱ روستای بلاتکلیف در شهرستان‌های میناب ، بندرعباس ، بندر خمیر ، سیریک و رودان برای تأمین زمین مشخص شود .

    |

    نظرات کاربران