در حال بارگذاری ...

اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

اسامی اعضای منتخب نهمین دوره شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان در رشته‌های هفت‌گانه عمران ، نقشه برداری ، ترافیک ، تاسیسات برق ، تاسیسات مکانیک ، معماری و شهرسازی اعلام شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی احکام اعضای شورای مرکزی نهمین دوره نظام مهندسی ساختمان کشور را بر اساس انتخابات الکترونیک ، اعطا کرد .

مراسم اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار و طی این جلسه حکم ۳۲ عضو شامل ۲۵ عضو اصلی و ۷ عضو علی البدل به منتخبین بر اساس برگزاری انتخابات اعطا شد .

اسامی اعضای منتخب نهمین دوره شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان در رشته‌های هفت‌گانه عمران ، نقشه برداری ، ترافیک ، تاسیسات برق ، تاسیسات مکانیک ، معماری و شهرسازی اعلام شد .

در رشته عمران ، اسامی منتخبان شامل "حمزه شکیب"، "بهروز فرح شیرازی"، "مهران کوهی کمالی"، "امین مقومی"، "علی پوراربابی" ، "جواد اسفندیاری" ، "مهدی حکیمی" ، "محمدرضا عظیمی سردری" ، "جعفر هاشم زاده" و "عباس طوفان" به عنوان اعضای اصلی و "مجید شاه اویسی" به عنوان عضو علی‌البدل اعلام شد .

در رشته نقشه برداری عضو اصلی "سعید یزدانی" و عضو علی‌البدل "یاسر ابراهیمیان قاجاری" انتخاب شدند .

در رشته ترافیک نیز "غلامرضا شیران" عضو اصلی و "یوسف ساجد" عضو علی البدل معرفی شدند .

در رشته  تاسیسات برق "مهرداد موحدپور"، "مجید جی افرام" و "سید مجید حسینی" به عنوان اعضای اصلی و "حمید اسلامی" به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند .

در رشته تاسیسات مکانیک اعضای منتخب شامل "کیان حصاری"، "حسن نظری زاده" و "افشین ناصری" به عنوان اعضای اصلی و "محمد مصطفوی" به عنوان عضو علی‌البدل هستند .

در رشته معماری اعضای منتخب شامل "مجتبی فرهمند" ، "عباس عامری" ، "منصور بدیعی فر" ، "سید جمال الدین مهدوی سعیدی" ، "شهاب آدم نوه سی" و "طاهره نصر" به عنوان اعضای اصلی و "علی رحمان پور زنجانی" به عنوان عضو علی البدل هستند .

و در رشته شهرسازی به عنوان عضو اصلی "سینا صبری" و به عنوان عضو علی البدل "سید محمود میثاقی" انتخاب شدند .

انتخابات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار شد

همچنین در ادامه ، جلسه انتخابات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ۴ نفر نامزد شامل حمزه شکیب ، علی پوراربابی ، کیان حصاری و امین مقومی برگزار شد .

در این انتخابات شکیب ، ۲۲ رای ، پوراربابی و حصاری هر کدام ۱۲ رای و مقومی نیز ۱۰ رای کسب کرد .

نامزدهای دارای بیشترین آرا از سوی وزیر راه و شهرسازی به رئیس جمهوری معرفی می‌شوند تا با انتخاب نهایی توسط رئیس جمهوری یک نفر از بین سه نفر ، مسئولیت ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان را برعهده بگیرد .




مطالب مرتبط

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند .

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

|

نظرات کاربران