در حال بارگذاری ...

دعوت از سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان برای مشارکت در نوسازی محله زغال‌آباد مراغه

تلاش بر این است تا با همکاری و همراهی شهرداری مراغه شاهد تسریع در آسفالت و بهسازی معابر خاکی محلات مصوب بازآفرینی شهری مراغه باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به آذربایجان شرقی پس از بازدید میدانی از محله زغال‌آباد مراغه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان ، از تمام مالکان ، سرمایه‌گذاران ، انبوه‌سازان ، ‌پیمانکاران و سازندگان ذیصلاح برای مشارکت حداکثری در امر نوسازی محله زغال‌آباد مراغه دعوت کرد .

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان آذربایجان شرقی پس از بازدید میدانی از محله زغال‌آباد مراغه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ، مدیران و مسوولان شهری برگزار شد ، شرکت کرد .

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ، مدیران و مسئولان شهری برگزار شد با تاکید بر ساماندهی سکونتگاه غیررسمی زغال‌آباد مراغه گفت : به منظور بهره‌برداری حداکثری از اراضی این محله باید طراحی یکپارچه کل سایت فوق مدنظر قرار گیرد .

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از تمام مالکان ، سرمایه‌گذاران ، انبوه‌سازان ، ‌پیمانکاران و سازندگان ذیصلاح برای مشارکت حداکثری در امر نوسازی محله زغال‌آباد مراغه دعوت کرد و گفت : شرکت بازآفرینی شهری ایران برای احیای محله زغال‌آباد مراغه برنامه‌ریزی می‌کند و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد .

همچنین در این جلسه دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار جهت تامین بخشی از قیر رایگان مورد نیاز برای بهسازی معابر محلات هدف در سطح شهر مراغه و اعتبار برای انجام مطالعات و اصلاح شبکه برق محله زغال‌آباد مراغه دستورات لازم را صادر کرد . تلاش بر این است تا با همکاری و همراهی شهرداری مراغه شاهد تسریع در آسفالت و بهسازی معابر خاکی محلات مصوب بازآفرینی شهری مراغه باشیم .

گفتنی است آئینی در سفر به استان‌ آذربایجان شرقی از محلات هدف بازآفرینی شهرهای اهر ، زرنق و کلوانق هریس بازدید کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مالکان واقع در اراضی تصرفی در سکونتگاه غیررسمی می‌توانند سند ملک خود را ...

|

حدود ۷ هزار متقاضی مسکن در خمینی‌شهر وجود دارد این در حالی است که در این شهر با کمبود زمین و فضای مناسب برای ساخت و ساز مواجه هستیم و از سوی دیگر وزارت میراث و گردشگری نیز حدود ۴۵۰ هکتار بافت تاریخی برای شهر مصوب کرده است که این کار را پیچیده کرده است .

|

بیشترین نوسازی در مقایسه با تمامی سنوات و دولت‌های گذشته در سه سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد. همچنین در دولت سیزدهم حدود ۱۰۴ هزار واحد نوسازی شده به بهره‌برداری رسید که این موضوع جزو رکوردشکنی‌های سوم در این بخش به شمار می‌رود . در طی دولت سیزدهم در مجموع ۱۰۰ هزار بنای ...

|

موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

|

طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

|

نظرات کاربران