در حال بارگذاری ...
  • دعوت از سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان برای مشارکت در نوسازی محله زغال‌آباد مراغه

    تلاش بر این است تا با همکاری و همراهی شهرداری مراغه شاهد تسریع در آسفالت و بهسازی معابر خاکی محلات مصوب بازآفرینی شهری مراغه باشیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به آذربایجان شرقی پس از بازدید میدانی از محله زغال‌آباد مراغه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان ، از تمام مالکان ، سرمایه‌گذاران ، انبوه‌سازان ، ‌پیمانکاران و سازندگان ذیصلاح برای مشارکت حداکثری در امر نوسازی محله زغال‌آباد مراغه دعوت کرد .

    محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان آذربایجان شرقی پس از بازدید میدانی از محله زغال‌آباد مراغه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ، مدیران و مسوولان شهری برگزار شد ، شرکت کرد .

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ، مدیران و مسئولان شهری برگزار شد با تاکید بر ساماندهی سکونتگاه غیررسمی زغال‌آباد مراغه گفت : به منظور بهره‌برداری حداکثری از اراضی این محله باید طراحی یکپارچه کل سایت فوق مدنظر قرار گیرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از تمام مالکان ، سرمایه‌گذاران ، انبوه‌سازان ، ‌پیمانکاران و سازندگان ذیصلاح برای مشارکت حداکثری در امر نوسازی محله زغال‌آباد مراغه دعوت کرد و گفت : شرکت بازآفرینی شهری ایران برای احیای محله زغال‌آباد مراغه برنامه‌ریزی می‌کند و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد .

    همچنین در این جلسه دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار جهت تامین بخشی از قیر رایگان مورد نیاز برای بهسازی معابر محلات هدف در سطح شهر مراغه و اعتبار برای انجام مطالعات و اصلاح شبکه برق محله زغال‌آباد مراغه دستورات لازم را صادر کرد . تلاش بر این است تا با همکاری و همراهی شهرداری مراغه شاهد تسریع در آسفالت و بهسازی معابر خاکی محلات مصوب بازآفرینی شهری مراغه باشیم .

    گفتنی است آئینی در سفر به استان‌ آذربایجان شرقی از محلات هدف بازآفرینی شهرهای اهر ، زرنق و کلوانق هریس بازدید کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مالکان واقع در اراضی تصرفی در سکونتگاه غیررسمی می‌توانند سند ملک خود را ...

    |

    حدود ۷ هزار متقاضی مسکن در خمینی‌شهر وجود دارد این در حالی است که در این شهر با کمبود زمین و فضای مناسب برای ساخت و ساز مواجه هستیم و از سوی دیگر وزارت میراث و گردشگری نیز حدود ۴۵۰ هکتار بافت تاریخی برای شهر مصوب کرده است که این کار را پیچیده کرده است .

    |

    طبق آخرین اطلاعات اخذ شده از دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری استان‌ها (ادارات کل راه و شهرسازی) تاکنون ۲۸ استان شامل ۲۴۹ شهر و ۱۸۳۸ محله (۶۷۴ محله با گونه سکونتگاه غیررسمی ، ۸۹۱ محله با گونه بافت فرسوده و ۲۷۳ محله با گونه بافت تاریخی) اقدام به ارسال برنامه اقدام مشترک بازآفرینی ...

    |

    موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    نظرات کاربران