در حال بارگذاری ...

احداث پروژه مهرگان قزوین با رویکرد صنعتی‌سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین

برنامه مرکز در این زمینه برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد زنجیره تامین مصالح با تولیدگنندگان مصالح پرمصرف در طرح نهضت ملی مسکن همانند سیمان و فولاد است . همچنین ، برخی از مطالعات پیش‌روی مرکز برای سال جاری انجام مطالعات مسکن تدریجی در کشور و مسکن معیشت‌محور است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی پروژه مهرگان قزوین را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که با رویکرد بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و صنعتی‌سازی با سیستم لارج پنل توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال احداث است .

محمد مهدی حیدری ضمن تاکید بر صنعتی‌سازی در اجرای برخی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن پروژه مهرگان قزوین را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که با رویکرد بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و صنعتی‌سازی با سیستم لارج پنل توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال احداث است .

حیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود تشکیل زنجیره تامین مصالح ساختمانی را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات مهم عنوان و اعلام کرد : برنامه مرکز در این زمینه برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد زنجیره تامین مصالح با تولیدگنندگان مصالح پرمصرف در طرح نهضت ملی مسکن همانند سیمان و فولاد است . همچنین ، برخی از مطالعات پیش‌روی مرکز برای سال جاری انجام مطالعات مسکن تدریجی در کشور و مسکن معیشت‌محور است .

وی استفاده از محصولات دارای گواهینامه فنی از جمله محصولات حوزه تاسیسات مکانیکی و سایر محصولات ساختمانی که از مرکز تحقیقات گواهینامه فنی دریافت کرده‌اند را در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به عنوان گامی برای ارتقا کیفیت ساخت مطرح کرد .




مطالب مرتبط

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار خبر ...

|

نظرات کاربران