در حال بارگذاری ...
  • احداث پروژه مهرگان قزوین با رویکرد صنعتی‌سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین

    برنامه مرکز در این زمینه برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد زنجیره تامین مصالح با تولیدگنندگان مصالح پرمصرف در طرح نهضت ملی مسکن همانند سیمان و فولاد است . همچنین ، برخی از مطالعات پیش‌روی مرکز برای سال جاری انجام مطالعات مسکن تدریجی در کشور و مسکن معیشت‌محور است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی پروژه مهرگان قزوین را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که با رویکرد بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و صنعتی‌سازی با سیستم لارج پنل توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال احداث است .

    محمد مهدی حیدری ضمن تاکید بر صنعتی‌سازی در اجرای برخی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن پروژه مهرگان قزوین را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که با رویکرد بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و صنعتی‌سازی با سیستم لارج پنل توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال احداث است .

    حیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود تشکیل زنجیره تامین مصالح ساختمانی را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات مهم عنوان و اعلام کرد : برنامه مرکز در این زمینه برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد زنجیره تامین مصالح با تولیدگنندگان مصالح پرمصرف در طرح نهضت ملی مسکن همانند سیمان و فولاد است . همچنین ، برخی از مطالعات پیش‌روی مرکز برای سال جاری انجام مطالعات مسکن تدریجی در کشور و مسکن معیشت‌محور است .

    وی استفاده از محصولات دارای گواهینامه فنی از جمله محصولات حوزه تاسیسات مکانیکی و سایر محصولات ساختمانی که از مرکز تحقیقات گواهینامه فنی دریافت کرده‌اند را در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به عنوان گامی برای ارتقا کیفیت ساخت مطرح کرد .




    مطالب مرتبط

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران