در حال بارگذاری ...
  • استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در راستای کاهش هزینه‌های احداث مسکن

    با توجه به درخواست فعالان جهادی مبنی بر واگذاری یک ساختمان به جهت جانمایی ابزار و اموال این گروه ها ، طی مشارکتی با شهرداری گرگان نسبت به واگذاری این ساختمان اقدام خواهیم کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گلستان گفت : استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در حوزه عمرانی و احداث مسکن ، می تواند هزینه‌های احداث را کاهش دهد .

    مهدی ملک در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با فعالان جهادی گلستان اظهار کرد : در آینده ای نزدیک تفاهم نامه ای با محوریت توسعه و بهسازی واحدهای مسکونی سکونت‌گاه‌های غیررسمی ، با گروه های جهادی گلستان ، منعقد می شود . در راستای این امر ، از محل اعتبارات سازمان بازآفرینی شهری ، اعتباراتی برای بازسازی این سکونت گاه ها تامین خواهد شد .

    وی افزود : استحکام سازی منازل از اولویت های مهم این مجموعه بوده که پس از رفع دغدغه های مردم در حوزه مسکن ، می توانیم فعالیت های خود را در حوزه فرهنگی توسعه بخشیم . با توجه به درخواست فعالان جهادی مبنی بر واگذاری یک ساختمان به جهت جانمایی ابزار و اموال این گروه ها ، طی مشارکتی با شهرداری گرگان نسبت به واگذاری این ساختمان اقدام خواهیم کرد .

    رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در گلستان ، به استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در حوزه عمرانی تاکید کرد و گفت : بکارگیری نیروهای فعال جهادی می تواند هزینه های ساخت مسکن را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و ما این موضوع را در دستور کار قرار می دهیم .

     




    مطالب مرتبط

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    نظرات کاربران