در حال بارگذاری ...

دستگاه های اجرایی استان اراضی مناسب را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان مازندارن قرار دهند

قطعا با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین ، می توانیم به هدف متعالی دولت سیزدهم که همان جهش تولید مسکن در کشور است نائل شویم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تمامی دستگاه‌های استانی موظفند زمین‌های مناسب خود را تا پایان شهریورماه در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند .

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : به موجب دستور ریاست محترم جمهور تمامی دستگاه ها موظف هستند تا پایان شهریورماه زمینهای خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی به منظور طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند ، استان مازندران نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان اراضی مناسب را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دهند .

سید محمد نظری با بیان اینکه همه توان دولت و وزات راه و شهرسازی اجرای گسترده طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار کردن مردم و طبقه مستضعف جامعه است افزود : به موجب قانون تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها موظفند تا پایان شهریور تمام اراضی مناسب اعلام شده را برای احداث مسکن اختصاص دهند ، در غیر این صورت تمامی این زمین‌ها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت می شود .

وی با اشاره به اهمیت تخصیص و تامین زمین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران تصریح کرد : قطعا با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین ، می توانیم به هدف متعالی دولت سیزدهم که همان جهش تولید مسکن در کشور است نائل شویم .

نظری در پایان بهترین شیوه خانه دار شدن اقشار مختلف را استفاده از وام ۴۵۰ میلیون تومانی ساخت در پروژه های نهضت ملی مسکن عنوان کرد و خاطرنشان ساخت : دستگاه‌ها از این فرصت برای خانه دار شدن کارمندان و کارگران خود می توانند به بهترین وجهی استفاده کنند .




مطالب مرتبط

رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

|

هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

فناوری‌های نوین همچنین تاثیرات قابل توجهی بر تولید مسکن در استان‌های دارای کمبود زمین به ویژه در استان گلستان که به طور جدی با این معضل روبرو هستیم ، داشته و راه حلی موثر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است .

|

با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت تا ارائه اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد ؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است .

|

نظرات کاربران