در حال بارگذاری ...
  • دستگاه های اجرایی استان اراضی مناسب را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان مازندارن قرار دهند

    قطعا با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین ، می توانیم به هدف متعالی دولت سیزدهم که همان جهش تولید مسکن در کشور است نائل شویم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تمامی دستگاه‌های استانی موظفند زمین‌های مناسب خود را تا پایان شهریورماه در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند .

    سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : به موجب دستور ریاست محترم جمهور تمامی دستگاه ها موظف هستند تا پایان شهریورماه زمینهای خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی به منظور طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند ، استان مازندران نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان اراضی مناسب را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دهند .

    سید محمد نظری با بیان اینکه همه توان دولت و وزات راه و شهرسازی اجرای گسترده طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار کردن مردم و طبقه مستضعف جامعه است افزود : به موجب قانون تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها موظفند تا پایان شهریور تمام اراضی مناسب اعلام شده را برای احداث مسکن اختصاص دهند ، در غیر این صورت تمامی این زمین‌ها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت می شود .

    وی با اشاره به اهمیت تخصیص و تامین زمین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران تصریح کرد : قطعا با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین ، می توانیم به هدف متعالی دولت سیزدهم که همان جهش تولید مسکن در کشور است نائل شویم .

    نظری در پایان بهترین شیوه خانه دار شدن اقشار مختلف را استفاده از وام ۴۵۰ میلیون تومانی ساخت در پروژه های نهضت ملی مسکن عنوان کرد و خاطرنشان ساخت : دستگاه‌ها از این فرصت برای خانه دار شدن کارمندان و کارگران خود می توانند به بهترین وجهی استفاده کنند .




    مطالب مرتبط

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    سازندگان این پروژه همچنین موظف شدند برنامه زمان‌بندی متناسب و مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی را ارائه و فعالیت‌های خود را سرعت دهد .

    |

    این پروژه با ۶۲ درصد پیشرفت کلی فیزیکی در مراحل مختلف اعم از اسکلت سازی ، گچ کاری ، کاشیکاری و تاسیسات قرار دارد .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    نظرات کاربران