در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۱۰ هزار متر از اراضی دولتی در شهرستان شوشتر

    این عملیات با همکاری فرمانداری ، فرماندهی انتظامی ، کلانتری میان آب شمالی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شوشتر و یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان انجام شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع زمین دولتی در شوشتر خبر داد .

    حسین رمضانی بیان کرد : این اراضی تصرف شده در ورودی شوشتر از سمت مسجدسلیمان قرار داشت که توسط افراد سودجو تصرف و حصارکشی شده بود . 

    رمضانی ارزش ریالی این زمین ها را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : عملیات آزاد سازی زمین های دولت به نمایندگی اداره راه و شهرسازی به مساحت تقریبی یک هکتار در ابتدای ورودی شوشتر (جاده مسجد سلیمان شوشتر) با دستور دادستان این شهرستان انجام شد . این عملیات با همکاری فرمانداری ، فرماندهی انتظامی ، کلانتری میان آب شمالی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شوشتر و یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان انجام شد .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت : اداره راه و شهرسازی برای حفظ حقوق بیت المال با جدیت تمام برای رفع تصرف اراضی دولت اقدامات لازم را انجام خواهد داد . از مردم درخواست می‌شود برای جلوگیری از تصرفات و در همراهی با یگان حفاظت با شماره ۱۶۵۶ به‌عنوان پل ارتباطی مقابله با زمین‌خواری تماس تلفنی برقرار کنند .

    وی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و فرمانداری در رفع تصرف اراضی شهرستان گفت : دستگاه قضائی و نیروی انتظامی همواره همکاری مؤثری را با یگان حفاظت اراضی اداره کل در حفاظت از بیت المال داشته اند .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۰۰۰۰ مترمربع این شهرستان ...

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    نظرات کاربران