در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی ، بیمارستان ، مدارس و مساجد در شهرهای جدید

کلنگ‌زنی بیمارستان شهر جدید بهارستان که با همکاری شرکت عمران شهرهای جدید و مجموعه وزارت بهداشت انجام می‌شود . پروژه تعاونی مسکن سپاه و ناجا نیز در بهارستان افتتاح خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل توسعه مسکن شهرهای جدید گفت : مجموعه شهرهای جدید تعدادی کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی را در برنامه دارد که شامل ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند و ۹ پروژه مسکونی در شهر جدید هشتگرد و شبکه آب و فاضلاب شهر جدید مجلسی در استان اصفهان جزو برنامه شرکت عمران شهرهای جدید است .

سید مهدی میرجوادی در خصوص برنامه‌های افتتاح شرکت عمران شهرهای جدید در هفته دولت اعلام کرد : مجموعه شهرهای جدید تعدادی کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی را در برنامه دارد که شامل ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید سهند و ۹ پروژه مسکونی در شهر جدید هشتگرد و شبکه آب و فاضلاب شهر جدید مجلسی در استان اصفهان جزو برنامه شرکت عمران شهرهای جدید است .

میرجوادی همچنین از افتتاح تصفیه فاضلاب پردیس نیز خبر داد و  افزود : از دیگر افتتاح های هفته دولت توسط شهرهای جدید ، سه مدرسه دبستان و دبیرستان ، مجتمع تجاری الوند یک و ۴ ، مسجد حضرت قاسم در پردیس و دو مدرسه در شهر جدید بهارستان افتتاح خواهند شد . کلنگ‌زنی بیمارستان شهر جدید بهارستان که با همکاری شرکت عمران شهرهای جدید و مجموعه وزارت بهداشت انجام می‌شود . پروژه تعاونی مسکن سپاه و ناجا نیز در بهارستان افتتاح خواهد شد .

مدیرکل توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد : علاوه بر افتتاح‌ها و آغاز عملیات اجرایی ، موضوع آماده‌سازی پروژه های نهضت ملی مسکن در کنار این کار انجام خواهدشد که در گام نخست ۱۰۰ هزار واحد کلنگ زنی شده و در گام دوم ۱۰۰ هزار واحد دیگر فعالیت آماده سازی آنها آغاز خواهد شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

|

شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

|

بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

|

نظرات کاربران