در حال بارگذاری ...
  • انعقاد قرارداد خودمالکی بیش از ۴۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن

    از مجموع قراردادهای منعقد شده به میزان ۱۴ هزار و ۳۶۰ میلیاردتومان ، مبلغ ۶ هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان به حساب خودمالکان پرداخت شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۲ هزار و ۴۰۴ واحد به مبلغ ۱۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان خبر داد .

    سیدمحسن در خصوص ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن ، قراردادهای منعقده ، مبلغ قرارداد و همچنین میزان واریزی به حساب سازندگان توضیح داد : از ابتدای اجرای طرح تاکنون قرارداد ۴۲ هزار و ۴۰۴ واحد به مبلغ ۱۴ هزار و ۳۶۰ میلیاردتومان منعقد شده است .

    عضو هیات‌مدیره بانک مسکن ادامه داد : از مجموع قراردادهای منعقد شده به میزان ۱۴ هزار و ۳۶۰ میلیاردتومان ، مبلغ ۶ هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان به حساب خودمالکان پرداخت شد .

    گفتنی است ، ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می‌شود .




    مطالب مرتبط

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران