در حال بارگذاری ...

آغاز ساخت ۹ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف استان خوزستان

زمین‌های به مساحت ۲۵۰ متری در حال تفکیک است و این ویژگی یک مزیت و فرصت برای افرادی که قصد دارند در این شهرها سکونت کنند، محسوب می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : ساخت حدود ۹ هزار واحد در نقاط مختلف استان آغاز شده است .

محمد حسین پناهی فر در خصوص آخرین وضعیت روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت : ساخت حدود ۹ هزار واحد در نقاط مختلف استان آغاز شده و در حال حاضر حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

پناهی فر درباره مکان اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر های جدید و تفاوت آن با مسکن مهر اظهار داشت : در طرح مسکن مهر ، سطح خدمات عمومی مطلوب نبود ، ولی برای طرح نهضت ملی ، زیرساخت‌های لازم آماده شده است .

وی با بیان اینکه شیوه ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به صورت ویلایی در شهرها در نظر گرفته شده است ، ادامه داد : براساس مصوبه‌های شورای مسکن ، تعداد محدودی از زمین‌ها برای ساخت خانه ویلایی به منظور رونق شهرها و افزایش استقبال از آن‌ها به متقاضیان به عنوان امتیازی ویژه در اهواز ، کارون ، ویس ، ملاثانی ، شیبان و همچنین شهرهای همجوار شیرین شهر و شهر جدید رامین شامل ؛ دارخوین ، شادگان ، مسجدسلیمان و شوشتر واگذار خواهند شد .

پناهی فر ادامه داد : زمین‌های به مساحت ۲۵۰ متری در حال تفکیک است و این ویژگی یک مزیت و فرصت برای افرادی که قصد دارند در این شهرها سکونت کنند، محسوب می‌شود .




مطالب مرتبط

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

|

نظرات کاربران