در حال بارگذاری ...
  • حمایت از تولید ۴٠ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان‌غربی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : در یکسال گذشته عملیات اجرایی احداث ۴٠ هزار واحد نهضت ملی مسکن با حمایت دولت مردمی سیزدهم آغاز شده است .

    سیدمحسن حمزه‌لو ضمن گرامیداشت هفته دولت به شرح دستاوردهای یکساله این مجموعه در دولت مردم پرداخت و گفت : در دولت مردم ، حمایت از تولید ١٨٠ هزار واحد مسکن برای استان تعیین کرده که تاکنون حدود ١٧٠ هزار خانوار برای طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت‌نام کرده‌اند . در یکسال گذشته عملیات اجرایی احداث ۴٠ هزار واحد نهضت ملی مسکن آغاز شده است .

     مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص برنامه‌های ساخت و توسعه راه های آذربایجان‌غربی گفت : از زمان آغاز کار دولت مردم تاکنون ١۵٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با ٢٠ هزار میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت شده است .

    حمزه‌لو بیان کرد : امسال نیز ٢٠٢ کیلومتر راه و بزرگراه با ٣٠ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده تکمیل شود . در حال حاضر ٣۶ کارگاه راهسازی در سطح استان فعال است و این آمار نشان می‌دهد که بدون استثنا در تمام راه‌های اصلی این استان در حال فعالیت هستیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : هدف ما افزایش چندین پله‌ای شاخص‌های استانی در امر توسعه راه و بزرگراه است . راه‌های استان متناسب با ترانزیت جاده‌ای توسعه نیافته و به همین دلیل آمار تصادفات و سوانح رانندگی بالاست .




    مطالب مرتبط

    هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری از طرف مجری طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان پذیرفتنی نیست و این طرح‌ها باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتمام و تحویل متقاضیان شوند .

    |

    در بخش کلنگ زنی واحدهای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز به زودی عملیات اجرایی و ساخت ۳ هزار و ۱۰۸ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود . این تعداد واحدهای آماده کلنگ زنی در ۳ شهر آذربایجان‌غربی قرار دارند و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود .

    |

    در مرحله نخست اراضی مورد نیاز برای اجرای ۴۷۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تخصیص یافته است . تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی در اولویت بوده و این روند با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

    |

    نظرات کاربران