در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف پلاک اول ۶ لوشان و فرعی ۱۹۲۵ در منطقه لواسانات تهران

    در رفع تصرف اخیر دو ویلای غیر مجاز تخریب شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پلاک اول ۶ لوشان و فرعی ۱۹۲۵ در منطقه لواسانات تهران با حکم قضایی رفع تصرف شد .

    خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : ۴۵۰۰ مترمربع از اراضی پلاک فرعی ۱۹۲۵ فرعی از ۶ اصلی اوشان با حکم قضایی و تدبیر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در تعامل با دادگستری شهرستان و همکاری نیروهای حقوقی اداره کل رفع تصرف شد .

    وی ارزش ریالی اراضی آزاد شده را قریب به ۱۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : در رفع تصرف اخیر دو ویلای غیر مجاز تخریب شده است .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    در استان‌های تهران ، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان بیشترین میزان تعرض به زمین‌ها و در استان‌های گلستان، مازندران و سمنان کمترین میزان وقوع تعرض به اراضی گزارش شده است .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    نظرات کاربران