در حال بارگذاری ...

ساخت حدود ۹۲ هزار مترمربع ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

مصلی شهر زاهدان ، فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های زاهدان، مهرستان و هامون و احداث دو باب کتابخانه در شهرستان خاش از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی در استان است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : در حال حاضر ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی با زیر بنای ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع توسط این اداره کل در استان در دست ساخت است .

عطاء اله اکبری اظهار داشت : در حال حاضر ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی با زیر بنای ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع توسط این اداره کل در استان در دست ساخت است . احداث ساختمان فرمانداری شهرستان های هامون ، تفتان و گلشن ، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان های هیرمند و سیب و سوران ، پارک اداری در شهرستان های زهک، سیب و سوران و مهرستان و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل از مهمترین پروژه های ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام‌ این اداره کل در استان بشمار می رود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : مصلی شهر زاهدان ، فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های زاهدان، مهرستان و هامون و احداث دو باب کتابخانه در شهرستان خاش از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی در استان است .

اکبری افزود : زیربنای ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست ساخت این اداره کل ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع است که با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم تحویل حوزه مربوطه داد .




مطالب مرتبط

تمامی موجران و مستاجران باید در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت نام و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند .

|

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

|

جلوگیری از هرگونه اخلال ، تصرف ، تجاوز ، ایجاد مزاحمت ، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی و برخورد با متخلفان و زمین خواران و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است .

|

نظرات کاربران