در حال بارگذاری ...

بانک ها گزارش عملکرد وام های طرح نهضت ملی مسکن را در سامانه ثبت کنند

بحث مسکن در دولت سیزدهم ، مهمترین بحثی است که خود آقای رئیس جمهور به صورت ویژه پیگیری می کند و در ماه جلسات شورای مسکن به صورت منظم با حضور ایشان برگزار می شود که در همین راستا تاخیر در بحث مسکن قابل جبران نیست و همه دستگاه ها و بانک های مرتبط باید تلاششان را دوچندان کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : مرجع عملکرد بانک ها در خصوص وام های طرح نهضت ملی مسکن ، سامانه است و مدیران عامل بانک های استان گزارش کارهای خود را در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت کنند .

قاسم قاسمی در جلسه شورای مسکن ویژه بانک های استان که به ریاست رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران عامل بانک های استان برگزار شد تصریح کرد : تاکنون بانک مسکن به عنوان تخصصی ترین بانک در خصوص پرداخت وام های مسکن و همچنین بانک ملت توانسته است گزارش های خود را در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت کنند . بر اساس قانون جهش تولید مسکن ، بانک ها باید ۲۰ درصد تسهیلات خود را به بخش تولید مسکن اختصاص دهند که تاکنون بانک های استان بجز بانک مسکن و بانک ملت در پرداخت وام های نهضت ملی مسکن گزارش مثبتی نداشتند .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود : منبعد در جهت ارزیابی بانک ها به دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کمیته ای تشکیل خواهد شد تا بانک ها در خصوص پرداخت وام های طرح نهضت ملی مسکن ارزیابی شوند و خروجی ارزیابی به مقامات کشوری ارسال خواهد شد .

مهدی رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه عنوان کرد : بحث مسکن در دولت سیزدهم ، مهمترین بحثی است که خود آقای رئیس جمهور به صورت ویژه پیگیری می کند و در ماه جلسات شورای مسکن به صورت منظم با حضور ایشان برگزار می شود که در همین راستا تاخیر در بحث مسکن قابل جبران نیست و همه دستگاه ها و بانک های مرتبط باید تلاششان را دوچندان کنند .

وی اظهار کرد : منبعد کلیه بانک ها در پایان هرماه گزارش خود را در بحث نهضت ملی مسکن به دبیر بانک ها ارائه دهد تا در کمیته ای که تشکیل خواهد شد بررسی شود .




مطالب مرتبط

در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

|

یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

|

با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

نظرات کاربران