در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی در پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهر جدید عالیشهر

    این پروژه در زمینی به مساحت ۳۹۶۳ مترمربع و با زیربنای ۱۸۶۴ مترمربع در دو طبقه و ۱۲ کلاس برای مقطع ابتدایی عملیاتی شده است . این مدرسه ۱۲ کلاسه به عنوان یکی از نیازهای ضروری شهر عالیشهر است که با سبک و معماری بومی بوشهر طراحی و به زیبایی محله نیز افزوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت : پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه شهر جدید عالیشهر با ۸۷ درصد پیشرفت به زودی آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود .

    جهانبخش تل اشکی درباره آخرین وضعیت تامین فضاهای آموزشی در این شهر ، گفت : وضعیت فضای آموزشی در شهر جدید عالیشهر تا پیش از سال ۹۶ بسیار نامناسب بود که با حمایت‌هایی که از سوی شرکت عمران شهرهای جدید و استان صورت گرفت ، عملیات اجرایی ۶ مدرسه در این شهر آغاز شد که از این تعداد ۵ مدرسه بهره‌برداری شده و یک مدرسه دیگر نیز به زودی به سرانه فضای آموزشی عالیهشر اضافه خواهد شد .

    تل اشکی ادامه داد : با تحقق این مهم سرانه آموزشی عالیشهر به متوسط سرانه آموزشی استان نزدیک می‌شود ولی با این وجود همچنان نیاز به احداث فضای آموزشی جدید در شهر جدید عالیشهر احساس می‌شود .

    وی درباره مختصات پروژه ششمین مدرسه شهر جدید عالیشهر که هم‌اکنون در دست احداث است ، عنوان کرد : این پروژه در زمینی به مساحت ۳۹۶۳ مترمربع  و با زیربنای ۱۸۶۴ مترمربع در دو طبقه و ۱۲ کلاس برای مقطع ابتدایی عملیاتی شده است . این مدرسه ۱۲ کلاسه به عنوان یکی از نیازهای ضروری شهر عالیشهر است که با سبک و معماری بومی بوشهر طراحی و به زیبایی محله نیز افزوده است .

    تل‌اشکی با اشاره به هزینه کرد ۷۱ میلیارد ریالی در این پروژه ، افزود : در این راستا پیش بینی می‌شود پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه عالیشهر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به اتمام برسد . با وجود کمبود منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها شهر جدید عالیشهر سعی بر آن شده تا با پیگیری از مسئولین ذیربط استانی و حمایت‌های شرکت عمران شهرهای جدید کشور پروژه‌ها همواره فعال باشند .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد : عالیشهر در طول این چند سال رشد چند برابری در حوزه‌های مختلف را تجربه کرده و امید است با اتمام پروژه‌ها رضایتمندی بیشتری نسبت به گذشته برای شهروندان ایجاد شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید کرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

    |

    سرعت ساخت در تولید نوظهور بسیار بالاست و باید تامین مالی هم سریع باشد و ساخت نمی‌تواند معطل تامین مالی باشد .

    |

    به دنبال این هستیم که با همکاری شرکت‌های چینی ، تکنولوژی‌های اجرایی جدید ساختمان‌سازی را وارد کشور کنیم و در این زمینه چند شرکت چینی از پروژه‌های ساختمان کشور از جمله پرند و پردیس بازدید کردند ؛ در مذاکره با چینی‌ها پتانسیل خوبی در این شرکت‌ها برای تکنولوژی‌های اجرایی در ...

    |

    نظرات کاربران