در حال بارگذاری ...

تشریح آخرین اقدامات و فعالیت‌های بانک مسکن در حوزه مسئولیت اجتماعی

کمک به تکمیل و تجهیز بیمارستان خیریه آیت ا.. خوانساری اراک ، کمک به تجهیز درمانگاه فرهنگیان الیگودرز ، کمک به بیمارستان و مرکز آموزشی ، پژوهشی و درمانی روان‌پزشکی ابن‌سینا و دکتر حجازی شهر مشهد از دیگر اقدامات بانک مسکن در حوزه حمایت از بخش درمان و بیمارستان‌های کشور است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات‌مدیره بانک مسکن همزمان با هفته دولت ، آخرین اقدامات و فعالیت‌های این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی را تشریح کرد .

جعفر آقاملایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و پاسداشت هفته دولت ، به اقدامات و فعالیت‌های بانک مسکن در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد .

عضو هیات مدیره بانک مسکن در این خصوص گفت : باتوجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش بیماری و حمایت از حوزه درمان جامعه ضمن حمایت از کارکنان مبتلا به بیماری کرونا و همکاری در انجام دورکاری کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای ، اقدام به تهیه و توزیع برخی از اقلام برای بیماران و کادر درمان بیمارستان‌های امام حسین (ع) ، امام خمینی (ره) ، فیروزآبادی ، طرفه ، ضیائیان ، لولاگر و بهارلوی تهران ، شهدای پاکدشت ، شهدای ورامین و رباط کریم کرد .

آقاملایی ادامه داد : کمک به تکمیل و تجهیز بیمارستان خیریه آیت ا.. خوانساری اراک ، کمک به تجهیز درمانگاه فرهنگیان الیگودرز ، کمک به بیمارستان و مرکز آموزشی ، پژوهشی و درمانی روان‌پزشکی ابن‌سینا و دکتر حجازی شهر مشهد از دیگر اقدامات بانک مسکن در حوزه حمایت از بخش درمان و بیمارستان‌های کشور است .

وی به حمایت بانک مسکن از حوزه مدرسه‌سازی نیز اشاره و در این خصوص گفت : افتتاح مدرسه ۴ کلاسه در شهرستان کلاله کردکوی استان گلستان ، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دهستان کرکولی بخش جرگلان شهرستان رازوجرگلان استان خراسان شمالی ، افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه در شهرستان خرمشهر استان خوزستان از اقدامات بانک مسکن در راستای توسعه فضای آموزشی در کشور است که مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود بخش بزینه رود شهرستان خدابنده استان زنجان نیز در هفته دولت افتتاح شد .

عضو هیات مدیره بانک مسکن در خصوص تهیه و توزیع اقلام آموزشی در این مدارس به تجهیز مدرسه سلطان آباد گلستان ، ارسال لوازم التحریر به خیریه مشیز در استان‌های کرمان ، قزوین ، سیستان و بلوجستان ، بوشهر و تهران و اهدای ۱۰۰ تبلت به دانش آموزان مناطق محروم اشاره کرد .

کمک ۱۰ میلیاردریالی به کمپین دوباره زندگی (آزادی زندانیان غیر عمد) ، کمک به آزادی ۱۴ زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد از محل کمک های کارکنان بانک و حساب کمک های مردمی و تجهیز اماکن ورزشی استان سیستان و ورزشگاه شهید طباطبایی زابل از دیگر مواردی بود که آقاملایی از آنها به عنوان اقدامات شاخص بانک مسکن در مسئولیت اجتماعی برشمرد .




مطالب مرتبط

پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با هفته دولت ، هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و سه هزارمین واحد نوسازی شده مردمی در بافت فرسوده گرگان به ...

|

در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از اجرا و تکمیل برخی طرح‌های ...

|

نظرات کاربران