در حال بارگذاری ...

قرعه کشی قطعات زمین های طرح نهضت ملی مسکن شهر کشکسرای

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره راه و شهرسازی مرند از انجام قرعه کشی قطعات زمین های نهضت ملی مسکن شهر کشکسرای خبر داد .

علیرضا زینالی گفت : مرحله اول گروه بندی و قرعه کشی قطعات زمین های نهضت ملی مسکن شهر کشکسرای در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مرند و با حضور نماینده فرماندار ، نماینده مدیر کل بنیاد مسکن استان ، سایر مدعوین و همچنین متقاضیان واجدالشرایط برگزار شد .

وی افزود : در این جلسه تعداد ۱۵ نفر از متقاضیان این طرح در قالب گروه های ۳ نفری تقسیم و تعداد ۵ قطعه زمین ۱۳۸ متری مشخص شده ما بین ایشان قرعه کشی شد .




مطالب مرتبط

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

|

از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

نظرات کاربران