در حال بارگذاری ...
  • طرح تفصیلی شهر داران در مرحله ابلاغ قرار دارد

    در مجموع هشت هکتار اراضی مازاد از ادارات دولتی شهرستان‌های فریدن و بویین میاندشت شناسایی و برای صدور سند به نام اداره راه وشهرسازی ، به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان معرفی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت با بیان اینکه تهیه طرح تفصیلی شهر داران به پایان رسیده است گفت : مطالعات و فازبندی پروژه باند دوم داران ، بن ، شهرکرد اتمام یافته و اجرای پروژه به طور ویژه در حال پیگیری است .

    عبدالرضا فرجی در خصوص مجموعه اقدامات بعمل آمده در حوزه های کاری این اداره اظهار داشت : در حوزه شهرسازی و معماری ، با توجه به اینکه شهرستان‌های فریدن و بویین و میاندشت در مجموع دارای چهار شهر می‌باشند ، با پیگیری های بعمل آمده تهیه طرح تفصیلی شهر داران به پایان رسیده و در مرحله ابلاغ قرار دارد . طرح تفصیلی شهرهای دامنه وافوس درحال پیگیری و بررسی در جلسات کمیته کارشناسی است همچنین برای شهر بویین میاندشت نیز پیگیر مراحل عقد قرار داد و تشکیل جلسات کمیته کارشناسی طرح تفصیلی هستیم .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت در خصوص حوزه راهسازی این شهرستان با بیان اینکه مطالعات باند دوم داران ، بن ، شهرکرد تکمیل شده است اذعان داشت : این اداره به صورت ویژه پیگیر تکمیل باند دوم پلیس راه دامنه ، داران ، بویین میاندشت به الیگودرز است . مراحل واگذاری کارگاه‌های نیمه مزاحم شهری به شهرداری داران به میزان حدودا ۲۰ هکتار شروع و با توجه به قیمت گذاری کانون کارشناسان دادگستری استان اصفهان جهت واریز وجه به شهرداری شهر داران ابلاغ شده است ، همچنین انجام مراحل مزایده دو قطعه زمین به میزان ۱۰ هزار متر مربع در شهر داران درحال پیگیری است .

    فرجی با اشاره به اینکه واگذاری زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان فریدن در شهر داران به تعداد ۱۲۰پلاک مسکونی برای ۳۶۰ متقاضی انجام شده گفت : ۹۰ پلاک مسکونی به ۱۸۰ نفر از متقاضیان این طرح در شهرستان بویین میاندشت واگذار شده است . در مجموع هشت هکتار اراضی مازاد از ادارات دولتی شهرستان‌های فریدن و بویین میاندشت شناسایی و برای صدور سند به نام اداره راه و شهرسازی ، به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان معرفی شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن از تخصیص پروژه به ۴۱۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد .

    |

    با توجه به نبود زمین دولتی و قرار گرفتن اراضی ملی در خط کمربندی شمال شهرداران ، در حال رایزنی‌ها برای تأمین زمین ویژه باقیمانده متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهرداران هستیم .

    |

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

    |

    نظرات کاربران