در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح های‌ تفصیلی شهر مشهد تا یک ماه آینده

    از این پس ، هرز رفتن منابع شهری را شاهد نخواهیم بود و پس از ۳۰ سال فرصت تاریخی و بی‌نظیری پیش روی شهر مشهد قرار می‌گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : طرح های تفصیلی شهر مشهد تا یک ماه آینده به تصویب می رسد .

    بهاره بزرگمهر گفت : ظرف یک ماه آینده طرح‌های تفصیلی حوزه‌های مختلف مشهد به تصویب برسد با تمهیدات اندیشیده شده ، این امر محقق می‌شود و از این طریق می‌توانیم بهترین فرصت را در اختیار شهر و شهروندان قرار دهیم .

    بزرگمهر در جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد افزود : امکان تهیه طرح‌های تفصیلی و بازنگری در آن ها پیش از تصویب و ابلاغ طرح جامع وجود نداشت، درواقع تصویب و ابلاغ طرح جامع به معنی کلید خوردن تصویب و ابلاغ طرح‌های تفصیلی است و همچنینن برای تصویب طرح های تفصیلی حضور و همکاری مستقیم شهرداری ضروری می باشدکه در حال حاضر خوشبختانه در حال انجام است .

    وی شفاف‌سازی جریان پاسخگویی به شهروندان ، فراهم آمدن توسعه شهری پایدار و برنامه ریزی و پاسخگویی برای عموم بدون واسطه را از جمله مزایای طرح‌های تفصیلی دانست و اظهار کرد : از این پس ، هرز رفتن منابع شهری را شاهد نخواهیم بود و پس از ۳۰ سال فرصت تاریخی و بی‌نظیری پیش روی شهر مشهد قرار می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    مدل‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است که سعی داشته و داریم تا بهترین مدل را برای هر شهر انتخاب کنیم .

    |

    تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    |

    سرعت نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با توجه به وجود امکانات زیربنایی و روبنایی در این محدوده‌ها ، از سرعت بالایی برخوردار است و بازآفرینی شهری به بازگشایی معابر در این محدوده‌ها با کمترین هزینه به شهرداری‌ها کمک می‌کند .

    |

    نظرات کاربران