در حال بارگذاری ...

پرداخت بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن

آمارها حاکی است که ۶۴۲ هزار و ۶۹۹ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه ۶۴۲ هزار و ۶۹۹ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را از محل آورده متقاضیان و تسهیلات ۲۹ هزار و ۹۵ میلیارد تومان برشمرد .

محمود شایان روند افتتاح حساب ، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و گفت : آمارها حاکی است که ۶۴۲ هزار و ۶۹۹ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند .

مدیرعامل بانک مسکن میزان واریزی متقاضیان به حساب خود نزد بانک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در مجموع ۲۲ هزار میلیاردتومان عنوان کرد .

شایان توضیح داد : مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۲۹ هزار و ۹۵ میلیاردتومان است که از این میزان ، ۱۱ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و ۱۷ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان واریز شده است .

وی اعلام کرد : تاکنون ۳۳۹ هزار و ۸۹۱ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۴۳ هزار و ۹۰۸ واحد به مبلغ ۴۸ هزار و ۸۳۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است .

 

 




مطالب مرتبط

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

|

هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

|

خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

نظرات کاربران