در حال بارگذاری ...
  • پرداخت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در غرب تهران

    از مجموع قراردادهای منعقده در این منطقه ، ۲۶ فقره قرارداد مربوط به ساخت ۶ هزار ۸۱۸ واحد توسط تعاونی‌ها و ۲۳ فقره قرارداد مربوط به ساخت یک هزار و ۴۹۲ واحد توسط خودمالکین است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر شعب بانک مسکن در منطقه غرب تهران از اعطای بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در این مدیریت خبر داد .

    ایرج نیک بنیاد با اشاره به نقش مهم بانک مسکن در تامین مسکن کشور و حساسیت مسئولیت محوله به این بانک در قالب طرح نهضت ملی ، عزم و اراده جمعی را در تحقق اهداف تعیین شده در این بخش بسیار تاثیرگذار دانست . تا نیمه شهریور ماه سال جاری ، در این مدیریت با تعداد ۴۹ فقره قرارداد منعقده برای ساخت ۸ هزار و ۳۱۰ واحد مسکونی ، بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شده است .

    وی در خصوص جزئیات تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در منطقه افزود : از مجموع قراردادهای منعقده در این منطقه ، ۲۶ فقره قرارداد مربوط به ساخت ۶ هزار ۸۱۸ واحد توسط تعاونی‌ها و ۲۳ فقره قرارداد مربوط به ساخت یک هزار و ۴۹۲ واحد توسط خودمالکین است .

    ایرج نیک بنیاد توضیح داد : ۲۰ شعبه از ۷۰ شعبه منطقه در حال پرداخت تسهیلات طرح یاد شده هستند که ۱۲ شعبه در شهر تهران ، ۵ شعبه در محدوده حوزه جنوب غرب استان تهران و ۳ شعبه در محدوده شعب حوزه غرب استان تهران در این خصوص به انجام وظیفه مشغول هستند .

    نیک‌بنیاد با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت منطقه غرب تهران در بخش پروژه‌های طرح مسکن مهر نیز گفت : در این مدیریت برای ۱۵۹ هزار و ۷۱۵ واحد مسکونی مسکن مهر قرارداد منعقد شده و تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۳۲ هزار و ۳۲۸ واحد تعیین تکلیف شده است . تا نیمه شهریور ماه سال جاری نیز بالغ بر ۳ هزار و ۴۶۸ واحد دیگر به مرحله فروش اقساطی رسیده و واحدهای باقیمانده نیز در دست پیگیری و تعیین تکلیف است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران