در حال بارگذاری ...
  • تا پایان شهریور ماه طرح جامع شهر همدان برای تصویب به شورای عالی می رود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی همدان درباره طرح جامع شهر همدان گفت : در زمینه طرح جامع همدان بحث ضوابط و مقررات انجام شده و فقط بحث ترافیکی باقی مانده که ۱۰ روز کاری زمان خواهد برد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور انجام شود و طرح جامع برای تصویب به شورای عالی برود .

    ایوب اسدالهی با بیان اینکه با ۴۵۰ نفر در این زمینه جلسات برگزار شده و توافق اولیه صورت گرفته است ، تصریح کرد : با برخی از مردم برای واگذاری اراضی خود به مسکن و شهرسازی توافق صورت گرفته و اراضی ارتش و سازمان‌های دولتی نیز در این زمینه مورد توافق قرار خواهد گرفت .

    وی با تأکید بر اینکه ارگان‌های دولتی مکلف هستند تا پایان شهریورماه اراضی خود را واگذار کنند ، گفت : تاکنون هیچ ارگانی اراضی خود را به مسکن و شهرسازی واگذار نکرده ، اما دولت مکلف کرده است تمام ادارات دولتی تا پایان شهریور اراضی خود را واگذار کنند .

    اسدالهی با اشاره به اینکه توافق برای واگذاری اراضی ارتش به راه و شهرسازی صورت گرفته است ، تأکید کرد : تفاهم ارتش با راه و شهرسازی در ۱۷ شهر انجام گرفته که همدان نیز یکی از این شهرهاست .

    وی با بیان اینکه در صورتی‌که توافقات اختصاص اراضی به مسکن در همدان انجام نشود ما ناگزیر به ورود به شهر جدید «حورا» خواهیم شد ، گفت : در صورتی‌ که توافق برای اختصاص اراضی به مسکن از سوی مردم و ارگان‌های دولتی انجام نشود ما ناگزیر هستیم به شهر جدید حورا ورود کنیم .

    اسدالهی با بیان اینکه الحاقات اراضی در طرح جامع نیز دیده شده است ، افزود : دوشنبه این هفته شورای عالی مسکن برای الحاق یا خروج ۶۸۰ هکتار زمین به شهر همدان تصمیم می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    در حوزه مسکن ، از موضوع تامین زمین ، عملیات اجرایی ، گرفتن پروانه‌های مختلف ساختمانی همه و همه در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گرفت . شهید رییسی در سفرهای استانی که انجام می داد در شهرهای جدید در کنار تحویل مسکن به تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکونی هم توجه ویژه ای ...

    |

    نظرات کاربران