در حال بارگذاری ...
  • انتصاب رئیس کارگروه تخصصی مسکن و شهرسازی ستاد مدیریت بحران شهر تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در حکمی از سوی علی زاکانی شهردار تهران به سمت رئیس کارگروه تخصصی مسکن و شهرسازی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران منصوب شد .

    خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در حکمی از سوی علی زاکانی شهردار تهران به سمت رئیس کارگروه تخصصی مسکن و شهرسازی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران منصوب شد . در بخشی از این حکم آمده است :

    اجرای وظایف تخصصی ابلاغی در آئین نامه و مصوبات ستاد مدیریت بحران کلان شهر تهران ، برنامه ریزی دقیق برای ارتقای ایمنی و کاهش فصلی حوادث بلایا و تلاش برای افزایش تاب آوری شهری با شناسایی و استفاده از ظرفیت های موجود به منظور پاسخ موثر و بازیابی پس از وقوع حادثه مورد انتظار است .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر همکاران راه و شهرسازی دماوند در راستای اخذ ۵۳۲ هکتار سند تک برگ اراضی پلاک ...

    |

    ۱۷.۵ درصد از جمعیت کل کشور ساکن استان تهران اند که از این تعداد ۳۶ درصد جمعیت استان تهران ساکن در سکونتگاه‌ها و بافت‌های ناکارآمد زندگی می‌کنند، هدف‌گذاری اداره کل در سال ۱۴۰۳ رشد ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این بافت‌ها نسبت به سال ۱۴۰۲ است که در شهر تهران با مصوبات ...

    |

    نظرات کاربران