در حال بارگذاری ...

برنامه ای برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فرودگاه زرقان نداریم

یکی از مشکلاتی که در ادامه اجرای این طرح بزرگ در زرقان پیش رو داریم کمبود زمین در شهر زرقان است که در تلاشیم این مشکل را رفع کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد : در شهر زرقان از مجموع ۶۷۷۵ نفر ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۷۴ نفر واجد شرایط واگذاری شناخته و تایید نهایی شدند .

طالبان گفت : در شهر زرقان هم اکنون عملیات اجرایی ۲۲۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده که تمام این واحدها به صورت دو طبقه در حال اجراست . یکی از مشکلاتی که در ادامه اجرای این طرح بزرگ در زرقان پیش رو داریم کمبود زمین در شهر زرقان است که در تلاشیم این مشکل را رفع کنیم .

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در ادامه گفت : تصمیمی برای استفاده از فرودگاه زرقان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نداریم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

نظرات کاربران