در حال بارگذاری ...
  • دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری استان خراسان شمالی نگاه ویژه ای به ستاد داشته باشند

    باید از فرصت موجود برای بهره برداری از اعتبارات و مجوز های صادر شده برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح های مرتبط با ستاد بازآفرینی شهری استفاده شود . دبیر جلسات ستاد بازآفرینی شهری ، جلسات ستاد را در شهرستان ها به صورت منظم برگزار کند تا به اهدافی که در ستاد مد نظر است برسیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : مدیران دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری در استان نگاه ویژه ای به این ستاد داشته‌ باشند .

    جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان به ریاست رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری قاسمی ، مدیر کل راه و شهرسازی استان ، فرمانداران و شهرداران شهرهای استان و با حضور اعضای ستاد استانی با ۷ دستور کار از وضعیت بافت های ناکارآمد شهری و سکونتگاه های غیررسمی استان ، گزارش اقدامات انجام شده شهرداری ها در خصوص بازبینی برنامه اقدام مشترک ، در خصوص عملکرد سهم اعتبارات دستگاه های عضو ستاد در برنامه جامع اقدام مشترک ، اعتبارات بازآفرینی شهری و توزیع سهمیه بندی قیر بازآفرینی شهری سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و درخواست افزایش محلات هدف بازآفرینی در شهرهای استان بررسی و بعد از اظهار نظر اعضای ستاد تصمیماتی اتخاذ شد .

    قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان با اشاره به اهمیت کار هماهنگ و تعامل بین همه بخش ها ، گفت : باید از فرصت موجود برای بهره برداری از اعتبارات و مجوز های صادر شده برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح های مرتبط با ستاد بازآفرینی شهری استفاده شود . دبیر جلسات ستاد بازآفرینی شهری ، جلسات ستاد را در شهرستان ها به صورت منظم برگزار کند تا به اهدافی که در ستاد مد نظر است برسیم .

    قاسمی تصریح کرد : با توجه به اختصاص قیر رایگان در محلات هدف بازآفرینی شهری در استان در سال ۱۴۰۱ ، شهرداری ها نسبت به معرفی معابر خاکی فاقد آسفالت جهت تخصیص قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی اقدام کنند . شهرهای دارای مطالعات بازآفرینی شهری مصوب از الگوی های موفق بازآفرینی سایر شهرهای کشور و تجربیات آنها در این خصوص استفاده نمایند تا بتوانند این الگو را در استان اجرا نمایند .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود : دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی ، اقدامات مورد نظر خود در محلات هدف بازآفرینی را تهیه نموده و به دبیرخانه استانی ارسال نمایند تا پس از تصویب برنامه در ستاد استانی در اولویت تامین اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران قرار گیرد .




    مطالب مرتبط

    در حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار محلات هدف بازآفرینی در استان زنجان وجود دارد و شهر زنجان دارای «هشت سکونتگاه» است و همچنین «دو سکونتگاه در شهرستان ابهر» و «یک سکونتگاه در شهرستان قیدار» وجود دارد .

    |

    مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

    |

    نظرات کاربران