در حال بارگذاری ...

اخذ سند تک برگی برای ۹۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان زهک در راستای قانون جهش تولید مسکن

یکی از مهم ترین راه‌های حفاظت از بیت المال مستند کردن اموال و اراضی دولتی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک از اخذ سند تک برگ برای بیش از ۹۴ هکتار از اراضی و املاک ملی در محدوده و حریم این شهرستان به نام دولت در ۶ ماهه اول سالجاری در راستای قانون جهش تولید مسکن خبر داد .

مرتضی باغبانی اظهار داشت : صدور سند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می کند .

وی با بیان اینکه این اراضی از سازمان جهاد کشاورزی در محدوده و حریم شهر به نام سازمان ملی زمین و مسکن سند خورده است ، تصریح کرد : یکی از مهم ترین راه‌های حفاظت از بیت المال مستند کردن اموال و اراضی دولتی است .

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک با اشاره به اینکه این اداره در خصوص حفاظت و حراست از اموال بیت المال با ظرفیت جهادی  بالایی طی سال جاری عمل کرده است ، خاطرنشان کرد : اخذ سند در اراضی ملی با هدف حفظ سرمایه های ملی و میهنی و مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرفات از اولویت های این اداره همسو با سیاست های کلان اداره کل راه و شهرسازی استان است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، یاسر دستمالچیان با بیان اینکه سه قانون جهش تولید مسکن ، قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن اجاره بها و قانون نظام ثبت اموال ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

|

در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن میزان تقریبی ۴ هکتار از اراضی جهاد کشاورزی در شهر بادرود برابر ضوابط تملک و سند مالکیت در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفت که پس از تهیه طرح تفکیکی و تایید کمیته فنی موضوع به کمیسیون ماده پنج ارجاع شد و در حال حاضر در مرحله ابلاغ طرح ...

|

نظرات کاربران