در حال بارگذاری ...
  • شناسایی ۱۷ نقطه برای اجرای پروژه طرح نهضت ملی مسکن استان همدان

    طی مدت دوماه این نقاط شناسایی شد که در حاشیه و نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شده است . اگر فردی برای ساخت ، زمین داشته باشد و پیشنهاد دهد ، همکاری خواهیم کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان‌اینکه کارگروه برای توافقات تملک اراضی تشکیل شده ، گفت : نزدیک به ۱۷ نقطه در همدان در نظر گرفته شد .

    ایوب اسدالهی مساحت این ۱۷ نقطه برای ساخت پروژه مسکن ملی را ۵۰۰ هکتار عنوان کرد و ادامه‌ داد : تلاش می شود ظرف یکی دو هفته پیشرو نتیجه نهایی اعلام شود .

    وی با بیان اینکه این ۱۷ نقطه در کارگروه با حضور سایر دستگاه‌ها مطرح خواهد شد ، تصریح کرد : در مناطق مختلف شهر مطرح است ، اما هنوز قطعی نیست چرا که نمیخواهیم قضیه و رانت ۶۸۰ هکتار زمین دوباره تکرار شود .

    وی با عنوان اینکه به زودی نقاط توافق شده برای طرح مسکن ملی اعلام خواهد شد ، اضافه کرد : با حدود ۴۲۰ نفر توافقات انجام شده و باقی قضایا منوط به کارگروه است و به صورت رسمی مطرح خواهد شد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با تاکید بر اینکه در خصوص بحث تعاونی مسکن اگر مشکلی در بحث کاربری وجود داشته باشد به شرط اینکه نفرات معرفی شده دارای واجد شرایط باشند ، حمایت می کنیم ، ادامه‌ داد : طی مدت دوماه این نقاط شناسایی شد که در حاشیه و نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شده است . اگر فردی برای ساخت ، زمین داشته باشد و پیشنهاد دهد ، همکاری خواهیم کرد .

    وی اضافه‌ کرد : افرادی که برای پروژه مسکن ملی ثبت نام کرده اند بالطبع در بحث زیرساخت آب ، برق ، گاز و ... اقدامات لازم از سوی سازمان های زیربط انجام خواهد شد .

    اسدالهی در بحث جانمایی زمین نیز بیان‌کرد : جمعیتی که برای مسکن ملی ثبت نام شده امکان اینکه به شهر ، اضافه شود وجود ندارد بنابراین تعدادی در بافت فرسوده پیشنهاد شده و مابقی در سایر نقاط و حاشیه انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    مدل‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است که سعی داشته و داریم تا بهترین مدل را برای هر شهر انتخاب کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هرگونه خرید و فروش ، تنظیم اسناد صلح ، نقل و انتقال و فروش امتیاز پروژه‌های اقدام یا ...

    |

    مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

    |

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    |

    برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد .

    |

    نظرات کاربران