در حال بارگذاری ...
  • تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خواسته دولت است

    قانون جهش تولید مسکن مربوط به یک ارگان و اداره خاص نبوده ، بلکه یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه های اجرایی و اداری باید با تمام ظرفیت برای تسریع در اجرای این قانون اقدام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : تسریع در اجرای نهضت ملی مسکن خواسته دولت است و نباید هیچ موضوعی باعث تاخیر در اجرای پروژه های مسکن باشد .

    جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان ، ساخت مسکن را از اولویت‌های اصلی و اساسی دولت سیزدهم بیان و اضافه کرد : تاخیر در اجرای مصوبات و پروژه‌ های بخش مسکن در استان به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و باید تمامی دستگاه ها در این زمینه با اداره کل راه و شهرسازی همکاری نمایند . با پیگیری‌ها ، جلسات مستمر و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های ذیربط ، روند احداث نهضت ملی مسکن در استان باید شتاب بیشتری بگیرد .

    رحمتی با اشاره به اولویت اصلی و اساسی دولت سیزدهم برای رفع نیاز مسکن مردم ، بر ضرورت تامین زیرساخت های اجرای نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و افزود : قانون جهش تولید مسکن مربوط به یک ارگان و اداره خاص نبوده ، بلکه یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه های اجرایی و اداری باید با تمام ظرفیت برای تسریع در اجرای این قانون اقدام کنند .

    وی ادامه داد : در حال حاضر در شهرهای سراب و آذرشهر که با مشکل تامین زمین مواجه هستیم باید دستگاه های مسئول با شتاب بیشتری روند تامین زمین را حل کنند و مسئولان باید خود را در این مورد دغدغه مند بدانند و در این راستا هیچ قصوری از دستگاه های مرتبط پذیرفته نیست .

    در این جلسه امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و همچنین آخرین وضعیت تامین اراضی در شهرهای استان به ارائه گزارش پرداخت .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    |

    نظرات کاربران