در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۱۲۳۴۰ مترمربع از اراضی ملی استان آذربایجان شرقی طی شهریور ماه

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت : ۱۲۳۴۰ مترمربع از اراضی ملی در شهریورماه به دولت بازگشت .

سرهنگ موسی عبدلی اظهار داشت : پیرو تلاش های یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل حدود ۱۲۳۴۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیارد ریال آزادسازی شد .

وی افزود : ۴ فقره رفع تصرف فوری به مساحت ۱۷۳۰ مترمربع و به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در شهریور ماه سالجاری انجام گرفته و به دولت بازگشت . 

عبدلی گفت : همچنین ۴ فقره اجرای احکام له دولت به مساحت ۱۰۶۱۰ مترمربع انجام گرفت .




مطالب مرتبط

به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

|

مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

|

قلع و قمع به صورت تخریب دیوار کشی‌ها به میزان ۲۶ مورد بوده است .

|

تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

|

نظرات کاربران