در حال بارگذاری ...

اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن بر اساس محله‌محوری و مسجد محوری

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه پایش مسکن به منظور بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی در استان‌های کشور در ساختمان دادمان به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و در این نشست بر اجرای طرح بر اساس محله‌محوری و مسجد محوری تاکید شد .

جلسه پایش مسکن به ریاست رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برای بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی استان های کشور با حضور هادی عباسی قائم مقام وزیر در طرح نهضت ملی مسکن و سایر معاونان بخش مسکن در ساختمان دادمان برگزار شد .

در این نشست برخی از استان ها از جمله خراسان جنوبی ، یزد ، بوشهر ، فارس و کرمان به ارایه آماری از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خود پرداختند .

در این استان ها بر احداث مسکن به صروت یک طبقه تأکید شد . همچنین امکان تهاتر واحدهای موجود در بافت فرسوده با واحدهای احداثی مورد تأیید قرار گرفت .

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در این نشست ،‌ بر جلب مشارکت مردمی برای اجرای طرح تاکید کرد و از اهتمام وزارتخانه برای اجرای مردمی تولید مسکن خبر داد .

هادی عباسی‌اصل قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن و معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه ضمن اعلام پایش اجرای طرح نهضت ملی مسکن در تمامی استان‌های کشور بر اجرای طرح بر اساس محله‌محوری و مسجد محوری تاکید کرد .




مطالب مرتبط

مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

نظرات کاربران