در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی و اجرایی شدن ۸۶ هزار واحد مسکن شهری طرح نهضت ملی تحت مسئولیت بنیاد مسکن

    معادل ۱۱۷ هزار واحد پروژه تعیین شده است که از این تعداد ۸۶ هزار واحد وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن از عملیاتی و اجرایی شدن ۸۶ هزار واحد مسکن شهری نهضت ملی تحت مسئولیت بنیاد خبر داد و گفت : طبق برآوردها تاکنون متقاضیان موثر طرح در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد ۱۱۰ هزار نفر است .

    حمیدرضا سهرابی جزئیاتی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد را در شهرها اعلام کرد .

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : معادل ۱۱۷ هزار واحد پروژه تعیین شده است که از این تعداد ۸۶ هزار واحد وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است .

    سهرابی در خصوص تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد نیز توضیح داد : اراضی احداث حدود ۲۶۰ هزار واحد مسکونی به بنیاد مسکن معرفی شده است . همچنین متقاضیان موثر اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۰ هزار نفر است و بقیه فاقد متقاضی است .

    وی گفت : در برنامه بنیاد مسکن است تا ۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد در شهرها تا پایان امسال تکمیل و تحویل شود .




    مطالب مرتبط

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    نظرات کاربران