در حال بارگذاری ...

تکذیب ادعای روزنامه مردم سالاری با عنوان عقب نشینی دولت از وعده ساخت چهار میلیون مسکن

روزنامه مردم سالاری با محتوایی را با عنوان عقب نشینی دولت از وعده ساخت چهار میلیون مسکن منتشر کرده است که اساسا این عنوان کذب و خلاف واقع بوده و با وجود توضیحات و انتشار خبر صحیح در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در روز ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ و در گروه های خبری ، انتشار این محتوای کذب جای تأمل دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزارت راه و شهرسازی با رد ادعای روزنامه مردم سالاری به نقل از رستم قاسمی با تأکید بر اجرا و پیگیری وعده داده شده دولت ، اعلام کرد : ساخت ۴ میلیون واحد در دو مرحله و طی ۴ سال انجام می‌شود که به‌زودی آغاز ساخت ۲ میلیون واحد مرحله اول تکمیل می‌شود .

در پی انتشار محتوای کذب روزنامه مردم سالاری مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی جوابیه ای را به شرح زیر صادر و برای این روزنامه ارسال کرد .

جناب آقای مصطفی کواکبیان

مدیر مسئول محترم روزنامه مردم سالاری

با سلام و احترام

بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی در روزنامه مردم سالاری با عنوان "عقب نشینی دولت از وعده ساخت چهار میلیون مسکن" به تاریخ 28/3/1401، طبق ماده 23 قانون مطبوعات توضیحات زیر برای انتشار ارسال می‌شود .

خواهشمند است طبق قانون ذکر شده دستور فرمایید مطالب ارائه شده به منظور تنویر افکار عمومی منتشر شود .

روزنامه مردم سالاری با محتوایی  را با عنوان ""عقب نشینی دولت از وعده ساخت چهار میلیون مسکن" منتشر کرده است که اساسا این عنوان کذب و خلاف واقع بوده و با وجود توضیحات و انتشار خبر صحیح در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در روز ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ و در گروه های خبری ، انتشار این محتوای کذب جای تأمل دارد .

به اطلاع خوانندگان محترم این روزنامه می رساند رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بر اساس وعده داده شده دولت که بارها بر اجرای آن تأکید شده است ، اعلام کرد : ساخت ۴ میلیون واحد در دو مرحله و طی ۴ سال انجام می‌شود که به‌زودی آغاز ساخت ۲ میلیون واحد مرحله اول تکمیل می‌شود .

بخشی از برنامه سفر استانی اصفهان آغاز عملیات اجرایی بیش از ۳۸۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بود و تاکنون حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که تا پایان خرداد ماه پالایش شرایط متقاضیان انجام می شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان در حکمی سعید شاهین فر را به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و ...

|

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امین ترفع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رضا انجم‌شعاع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شد . ...

|

نظرات کاربران