در حال بارگذاری ...

رفع تصرف از اراضی دولتی به میزان ۴۶ هزار متر مربع در استان همدان طی شش ماهه نخست سال جاری

شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به رفع تصرف از اراضی دولتی در شش ماهه نخست سالجاری ، گفت : در این مدت ۴۶ هزارمتر مربع از اراضی دولتی در شهرهای همدان ، ملایر ، نهاوند و اسدآباد رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد .

سرهنگ حاجی آقا مظاهری بیان کرد : با تلاش همکاران یگان حفاظت از اراضی در شش ماهه نخست سالجاری ۴۰ مورد از اراضی دولتی به ارزش بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد که از این تعداد ۷ مورد به استناد اجرائیه های صادره از محاکم قضایی و مابقی به استناد دستور سیار دادستان محترم انجام گرفته است .

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی ، گفت : شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند .

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان عنوان نمود : یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل در سالجاری نیز همانند گذشته در تمامی شهرستان‌های استان همدان به صورت شبانه روزی اراضی ملی و دولتی را تحت نظر دارد .

 




مطالب مرتبط

نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد .

|

سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

|

با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

|

نظرات کاربران