در حال بارگذاری ...

تامین مسکن با کیفیت در طرح نهضت ملی ، اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

ارتقاء جایگاه شرکت ، بهره‌برداری از ظرفیت‌های جدید، نوآوری و پژوهش ، صرفه‌‎جویی ، استفاده بهینه از تجهیزات ، توسعه زیرساخت‌ها ، جذب نیروهای متخصص و کارآمد ، مستندسازی اقدامات ، پیگیری مطالبات ، عمل به تکالیف قانونی ، شفافیت در ارائه اطلاعات ، جلوگیری از تعارض منافع ، تهیه بودجه سال آینده و رسیدگی به مسائل جاری و تعامل شایسته با ذی‌نفعان و فعالان این صنعت از دیگر موضوعات مهم در دست پیگیری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد : در راستای اولویت دولت برای ساخت مسکن با کیفیت ، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نقش موثری در ارتقا کیفی ، افزایش طول عمر و کاهش هزینه‌ها دارد .

مجید کیانپور گفت : در راستای اولویت دولت برای ساخت مسکن با کیفیت ، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان مشاور امین و بازوی توانمند دولت و وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات و مطالعات فنی و مهندسی ، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی ، این شرکت نقش موثر و اثر گذاری در ارتقاء کیفی، افزایش طول عمر و کاهش هزینه‌ها در ساخت طرح نهضت ملی مسکن خواهد داشت .

وی با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری علاوه برپیگیری تحقق برنامه‌های مصوب خود ، نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های دولت در کلان پروژه طرح نهضت ملی مسکن دارد ، عنوان کرد : هم اکنون در اکثر استان‌ها در حال نقش آفرینی در طرح نهضت ملی مسکن است و ورود به بازارهای جدید ، صدور خدمات فنی و مهندسی و حضور موثر در طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های مهم امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است و همه نمایندگی‌های استانی این شرکت نیز باید در راستای اهداف دولت و وزارت راه و شهرسازی حضوری تاثیرگذار داشته باشند .

رئیس این شرکت خاطرنشان کرد : ارتقاء جایگاه شرکت ، بهره‌برداری از ظرفیت‌های جدید، نوآوری و پژوهش ، صرفه‌‎جویی ، استفاده بهینه از تجهیزات ، توسعه زیرساخت‌ها ، جذب نیروهای متخصص و کارآمد ، مستندسازی اقدامات ، پیگیری مطالبات ، عمل به تکالیف قانونی ، شفافیت در ارائه اطلاعات ، جلوگیری از تعارض منافع ، تهیه بودجه سال آینده و رسیدگی به مسائل جاری و تعامل شایسته با ذی‌نفعان و فعالان این صنعت از دیگر موضوعات مهم در دست پیگیری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است .

 




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

|

این پروژه در یک‌هزار و ۷۵۰ قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار احداث خواهد شد که با شروع این عملیات در حقیقت شروع آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار از زمین‌های این پروژه آغاز شده که در مجموع پروژه‌های آماده‌سازی در استان بوشهر به ۶۵۰ هکتار زمین رسید .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

نظرات کاربران