در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی شدن بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن

    بنا بر اعلام بنیاد مسکن تا پایان امسال ۳ هزار واحد مسکونی نهضت ملی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد .

    حمیدرضا سهرابی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد در شهرها با اعلام اینکه اراضی معرفی شده به بنیاد برای اجرای طرح معادل اجرای ۲۶۰ هزار واحد است ، گفت : تاکنون ۱۱۰ هزار متقاضی موثر واریز وجه کرده‌اند که برای ۶ هزار و ۲۰۰ متقاضی موثری که واریز وجه کرده‌اند هنوز تامین زمین انجام نشده است . همچنین از این تعداد اراضی معرفی شده به بنیاد اراضی حدود ۱۵۰ هزار واحد یا متقاضی ندارد و یا ثبت‌نام برای آنها انجام نشده است .

    معاون بنیاد مسکن ادامه داد : در حال حاضر بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد وارد فاز عملیاتی و ساخت و ساز شده است .

    گفتنی است ، بنا بر اعلام بنیاد مسکن تا پایان امسال ۳ هزار واحد مسکونی نهضت ملی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    |

    در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها ، بنیاد مسکن ، ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن شهری را در شهرهای تحت مسئولیت خود در قالب طرح‌های سالانه بنیاد در دست اجرا دارد .

    |

    اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    نظرات کاربران