در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۱۵۲۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان طی سال جاری

    امیدواریم با تسریع در اتمام پروژه در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط این طرح ، گام موثری برداریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان گفت : ساخت یک هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سالجاری در این شهرستان آغاز شده است .

    منصور باران زهی با بیان اینکه ساخت یک هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سالجاری در این شهرستان آغاز شده است ، اظهار داشت : با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه ، این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی شمال استان اهتمام ویژه ای در این زمینه دارد به طوری که در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۲۰۰ هکتار تامین شده است .

    وی با بیان اینکه عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سراوان در قالب یک هزار و ۵۲۶ واحد و در دو طبقه آغاز شده است ، گفت : امیدواریم با تسریع در اتمام پروژه در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط این طرح ، گام موثری برداریم .

    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان همچنان فراهم است ، تصریح کرد : متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند .




    مطالب مرتبط

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران