در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۱۳۳ واحد مسکن در منطقه ۱۹ شهر تهران

    منطقه ۱۹ شهر تهران به دلیل تراکم بافت های فرسوده از سیما و منظر مناسبی برخوردار نیست و اجرای پروژه های جدید مسیر توسعه و رشد محلات منطقه ۱۹ را به خوبی فراهم می کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از شروع ۴ پروژه جدید در محلات بافت های ناکارآمد شهری در منطقه ۱۹ تهران خبر داد .

    خلیل محبت خواه از شروع عملیات اجرایی پروژه های باران ، مروی ، صبا و دلتا توسط شهرداری منطقه ۱۹ تهران در محلات ناکارآمد شهری خبر داد و گفت : تعدادی از این پروژه ها در مرحله نازک کاری و تعدادی دیگر در مرحله گود برداری و فونداسیون هستند .

    وی با تشکر از سازمان نوسازی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت : منطقه ۱۹ شهر تهران به دلیل تراکم بافت های فرسوده از سیما و منظر مناسبی برخوردار نیست و اجرای پروژه های جدید مسیر توسعه و رشد محلات منطقه ۱۹ را به خوبی فراهم می کند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان خواست تا از فرصت وام ۴۵۰ میلیونی قانون جهش تولید مسکن و تسهیلات دولتی در افزایش ساخت و ساز های شهری بهره ببرند .




    مطالب مرتبط

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    نظرات کاربران