در حال بارگذاری ...
  • آمادگی کامل شرکت عمران شهرهای جدید برای همکاری با خیرین در امر ساخت‌ و ساز

    ما باید بتوانیم برای ارتقا سطح فرهنگی – اجتماعی در شهرها الگوسازی کرده و از این ظرفیت (هویت بخشی و ایجاد حس تعلق خاطر در شهروندان) در جهت مشارکت مردم برای اداره شهرها استفاده کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری با خیرین در امر ساخت‌وساز ، گفت : ما باید در اداره شهرها از اصناف گوناگون از جمله هنرمندان در اداره بخش تخصصی مربوط به آن صنف استفاده کنیم .

    علیرضا جعفری در جلسه بررسی و ارتقا همکاری با خیرین سلامت و هنرمندان حوزه هنری در شهرهای جدید که با حضور سید علیرضا مکبری مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی و همچنین سایر مدیران مربوطه برگزار شد ، ضمن اعلام آمادگی کامل این مجموعه در همکاری و کمک به مجموعه خیرین در امر ساخت و ساز در شهرهای جدید بیان کرد : شهرهای جدید در حال حاضر در حوزه های گوناگونی دارای مشکلاتی است که ما اعتقاد داریم این مشکلات در کنار مردم و با همراهی آن‌ها به پایان خواهد رسید ، چرا که تصدی‌گری در این حوزه هیچ‌گاه نتیجه مطلوبی به همراه نداشته است .

    جعفری در این راستا تأکید کرد : ضمانت می‌کنیم در این راه از هیچ کمکی از جمله اخذ پروانه بهره برداری برای تسریع در روند بهره برداری از مراکز ساخته شده دریغ نکنیم . ما باید بتوانیم برای ارتقا سطح فرهنگی – اجتماعی در شهرها الگوسازی کرده و از این ظرفیت (هویت بخشی و ایجاد حس تعلق خاطر در شهروندان) در جهت مشارکت مردم برای اداره شهرها استفاده کنیم .

    مدیرعامل این شرکت وجود خیرین در این حوزه را بالاترین فرصت و کمک در این مسیر قلمداد کرد و گفت : ما باید در اداره شهرها از اصناف گوناگون از جمله هنرمندان در اداره بخش تخصصی مربوط به آن صنف استفاده کنیم .




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    در حال حاضر با حضور ۱۰ پیمانکار و توسعه‌گر محلی فعال ، ۵۰ واحد تجهیزات و ماشین آلات عمرانی سنگین و نیمه سنگین ، فعالیت نیروهای متخصص در حوزه های مختلف به صورت مستقیم و تعداد بسیار بیشتری شاغلین غیر مستقیم و تبعی ، شهر جدید تیس به بزرگترین کارگاه عملیات عمرانی استان سیستان ...

    |

    نظرات کاربران