در حال بارگذاری ...
  • پروژه های نهضت مسکن استان قروین به نسبت آورده متقاضیان به آن ها تخصیص داده می شود

    تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در اولویت برنامه‌های اداره کل بوده و در این راستا از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای مسکن گفت : در راستای ایجاد مکانیسم های تشویقی جهت افزایش مشارکت متقاضیان در تامین به موقع آورده های مالی و اتمام پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالا ، مقرر شد امکان جابجایی متقاضیان به صورت شناور در پروژه ها بر اساس میزان آورده مالی و پیشرفت فیزیکی انجام گیرد .

    جلسه شورای تامین مسکن استان به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان ، با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد و آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت .

    سیدعلی هاشمی ، مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به بررسی مصوبات جلسات قبلی شورای تامین مسکن در جلسه گفت : تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در اولویت برنامه‌های اداره کل بوده و در این راستا از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد .

    وی در مورد تعاونی های مسکن مهر که به هر دلیلی تاکنون بلا تکلیف مانده اند گفت : لازم است لیستی از مشکلات و مسائل آنها جهت جمع بندی به اتاق تعاون و اداره کار ارائه شود و در جلسات شورای مسکن گزارش شود تا اگر نیاز به هماهنگی بین دستگاه ها بود همینجا تصمیم گیری شود .

    هاشمی در خصوص تامین مسکن متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی گفت : مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی به منظور کاهش قیمت تمام شده مسکن برای این متقاضیان ، راهکارهای اجرایی را در دستور کار قرار دهد .

    دبیر شورای مسکن استان‌ افزود : به منظور نظارت مستقیم و همه جانبه بر عملکرد پیمانکاران طرح های نهضت ملی مسکن ، جلسات دوره ای و ویژه ای با حضور معاون عمرانی استاندار و تمام پیمانکاران مربوطه و با حضور مدیر عامل هر شرکت به صورت مستمر برگزار شده و مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد و گزارشات آنها در جلسه بعد ارائه می شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    نظرات کاربران