در حال بارگذاری ...
  • تکمیل آماده سازی معابر مسکن مهر و تحویل آن به شهرداری نمین

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل آماده سازی معابر مسکن مهر و تحویل آن به شهرداری نمین خبر داد .

    محبوب حیدری اظهار داشت : پیرو هماهنگی قبلی با فرماندار شهرستان نمین در مورخه ۱۴۰۱/۷/۲۴ از محل آماده سازی معابر مسکن مهر شهرستان نمین بازدید بعمل آمده و در ادامه در این خصوص جلسه ای در محل فرمانداری برگزار شد .

    وی گفت : در این جلسه فرماندار شهرستان نمین درخواستی مبنی بر تکمیل نواقص آماده سازی معابر مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و تحویل آن به شهرداری و یا واگذاری تعدادی از قطعات به شهرداری جهت تکمیل نواقص را داشتند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد : با توجه به اینکه واگذاری هرگونه قطعات و اراضی دولتی تابع ضوابط و قوانین خاص بوده و این اداره کل قانونا نمی تواند خارج از ضوابط و قوانین به سایر دستگاهها واگذار نماید .

    حیدری ادامه داد : با عنایت به اینکه این اداره کل خود را موظف به رفع نواقص موجود در آماده سازی معابر مسکن مهر و تکمیل آن می داند لذا نسبت به تکمیل نواقص موجود پس از اخذ مجوز از سازمان ملی زمین و مسکن اقدام خواهد نمود .




    مطالب مرتبط

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    نظرات کاربران