در حال بارگذاری ...

هدف‌گذاری برای ساخت ۵۰ تا ۷۰ هزار واحد مسکونی در سال

ساخت مسکن افزون بر کمک به خانه‌دار شدن افراد فاقد مسکن ؛ نقش اساسی را در کنترل اجاره‌ ‌بها و رونق‌گرفتن بخش خدمات و صنعت دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ استاندار خوزستان گفت : هدف‌گذای‌ این است که حداقل ۵۰ هزار واحد و حداکثر ۷۰ هزار واحد مسکونی در سال ساخته شود تا بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم .

صادق خلیلیان در نشست شورای مسکن استان با اشاره به تأمین زمین در استان برای ساخت مسکن اظهار داشت : خوشبختانه در شهرهای مختلف زمین برای متقاضیانی که وجه خود را پرداخت کنند، وجود دارد .

خلیلیان با تأکید بر ضرورت تسریع پروژه‌های مسکن در استان عنوان داشت : ساخت مسکن افزون بر کمک به خانه‌دار شدن افراد فاقد مسکن ؛ نقش اساسی را در کنترل اجاره‌ ‌بها و رونق‌گرفتن بخش خدمات و صنعت دارد .

لازم به ذکر است در این جلسه مباحث مختلفی از جمله تسریع در پروژه‌های مرتبط با ساخت مسکن مطرح شد تا از این طریق هزینه‌های تمام شده ساخت مسکن کاهش یابد و تأمین زمین کافی انجام شود .




مطالب مرتبط

در قرارگاه جهادی مسکن قرار بود موانع تولید مسکن را برطرف کنیم ، زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و ظرفیت های تولید مسکن در تهران را فعال کنیم ، شهرداری تهران از ابتدا قصد تصدی گری در حوزه مسکن را نداشت و به دنبال تسهیل گری بود .

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح‌گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در شهرهای ماهشهر ، دزفول ، آبادان و خرمشهر زمین‌ها احصا شده و عملیات آماده‌سازی زمین‌ها هم پیشرفت خوبی داشته ...

|

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

در سال ١۴٠٣ ، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی‌سازی ، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار دارد و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است .

|

ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

|

نظرات کاربران