در حال بارگذاری ...
  • واگذاری مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن استان خوزستان

    برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان دو کارگزار وجود دارد . از جمله بنیاد مسکن که در حال ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی است و ستاد اجرایی فرمان امام که در حال ساخت ۲ هزار واحد مسکونی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از واگذاری مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان خبر داد .

    داریوش حسینی در خصوص طرح ملی مسکن در استان خوزستان اظهار کرد : ثبت نام اولیه متقاضیان طرح ملی مسکن انجام شده است و با توجه به ثبت‌نام‌های صورت‌ گرفته زمین تامین شده است و حدود ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند . با توجه به پالایش‌هایی که صورت گرفته است ، تاکنون حدود ۳۸ هزار نفر واجد شرایط هستند که از این میزان حدود ۱۰ هزار نفر واریز وجه داشتند .

    مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد : برای کسانی که واریز وجه داشتند به سرعت زمین‌هایی را مشخص کردیم و تاکنون در این زمینه ۱۰ هزار واحد مسکونی تامین زمین شده است . همچنین آمادگی داریم حدود ۲۸ هزار واحد زمین را در صورت واریز وجه متقاضیان در اختیار آن‌ها قرار بدهیم .

    حسینی با بیان اینکه ۱۲ هزار واحد مسکن ملی در خوزستان در حال ساخت است ، گفت : برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان دو کارگزار وجود دارد . از جمله بنیاد مسکن که در حال ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی است و ستاد اجرایی فرمان امام که در حال ساخت ۲ هزار واحد مسکونی است .

    وی از واگذاری مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید رامین و شیرین شهر خبر داد و عنوان کرد : در وزارتخانه جلسه شورای مسکن تشکیل شد و با هماهنگی شورای مسکن و مساعدت‌های استاندار ، الحاق‌هایی در شهرهای جدید ، انجام و زمین‌ها برای ساخت مسکن در این شهرها تامین شد .

    حسینی با بیان اینکه واحدهای مسکونی به شکل ویلایی در اختیار این متقاضیان مسکن قرار گیرد ، افزود : در شهرهای جدید حدود ۷۰۰ هکتار الحاق زمین انجام شد که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم قطعات زمین ۲۵۰ متر به بالا در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    نظرات کاربران