در حال بارگذاری ...
  • تکمیل و بهره‌برداری از ورزشگاه بناب در سال آینده

    ورزشگاه بناب در زمینی به مساحت ۱۶۵ هزار و ۹۰۵ مترمربع در ۳ طبقه در حال اجراست که بعد از استادیوم یادگار امام(ره) دومین ورزشگاه در استان آذربایجان‌شرقی است که شامل پیست دو و میدانی ، زمین چمن اصلی و زمین چمن تمرینی است . ورزشگاه بناب سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی که به همراه نایب رییس مجلس شورای اسلامی از ورزشگاه و بیمارستان بناب بازدید داشت ، از تکمیل و بهره‌برداری ورزشگاه در سال آینده خبر داد .

    علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که به منظور بازدید از برخی پروژه‌های در حال ساخت سازمان به همراه علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی سفری به بناب آذربایجان شرقی داشت ، گفت : امروز بازدیدی از ورزشگاه بناب و همچنین بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب انجام شد تا روند این دو پروژه مهم سرعت لازم را بگیرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه پیشرفت فیزیکی ورزشگاه ولایت بناب ۸۰ درصد است ، در خصوص این پروژه اعلام کرد : ورزشگاه بناب در زمینی به مساحت ۱۶۵ هزار و ۹۰۵ مترمربع در ۳ طبقه در حال اجراست که بعد از استادیوم یادگار امام(ره) دومین ورزشگاه در استان آذربایجان‌شرقی است که شامل پیست دو و میدانی ، زمین چمن اصلی و زمین چمن تمرینی است . ورزشگاه بناب سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود .

    نبیان همچنین از دیگر پروژه‌های مورد بازدید را به همراه نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ورزشگاه ۲۰۰ تختی بناب عنوان کرد و پیشرفت این پروژه بیمارستانی را حدود ۱۰ درصد عنوان کرد .

    به گفته وی ، بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب در ۶ طبقه احداث خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    احداث این بیمارستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است و تسهیلات اخذ شده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق این پروژه بیمارستانی با پیگیری سازمان مجری به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان تصویب شد .

    |

    بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود . 

    |

    احداث این بیمارستان به صورت مشارکتی و با اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است . اراضی این بیمارستان نیز به شکل تهاتر اراضی و املاک شهر پرند تامین شده است .

    |

    سازمان مجری از بدو تاسیس تاکنون تکمیل و تحویل ۴۴۸ پروژه عمرانی در زیربنای ۳ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۲۹ مترمربع و ۴۰ طرح پژوهشی را انجام داده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از اجرا و تکمیل برخی طرح‌های ...

    |

    نظرات کاربران