در حال بارگذاری ...

انجام مراسم قرعه کشی و تخصیص بلوک ۴۲۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نیشابور

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در چهارمین مرحله تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در خراسان رضوی ، مراسم قرعه‌کشی و تخصیص بلوک چهار هزار و ۲۹۰ واحد روز سه‌شنبه در شهرستان نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد .

بر اساس وعده رییس‌جمهور برای ساخت چهار میلیون مسکن در طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان خراسان رضوی ۱۰ درصد این مقدار در قالب ۴۰۰ هزار واحد مسکن خواهد بود .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : امروز مراسم قرعه‌کشی چهار هزار و ۲۹۰ واحد از چهار هزار و ۶۹۰ واحد برای متقاضیان مسکن در این طرح بزرگ ملی در نیشابور شده است .

محمدعلی منصوری افزود : این واحدها که به طور متوسط حدود ۸۰ متر مفید خواهد بود ، توسط پیمانکار و در پنج طبقه روی پیلوت (طبقه همکف) در حدود ۲سال ساخته می‌شود . از حدود ۳۰ هزار نفر متقاضی مسکن ملی در شهرستان نیشابور ، ۲۴ هزار و ۴۰۰ نفر آنها حائز شرایط بودند که تاکنون ۱۵ هزار و ۹ نفر آنها تایید نهایی شدند و از این میان ۲ هزار و ۴۳۰ نفر افتتاح حساب کرده اند که یکهزار و ۸۸۸ نفر مبلغ ۴۰ میلیون یا بیشتر واریز و حدود ۶۰۰ نفر نیز واریز کمتر از ۴۰ میلیون تومان داشته اند .

همچنین استاندار خراسان رضوی صبح امروز از پروژه ۶۶۳ واحد در حال اجرا بازدید و دستور شروع عملیات اجرایی ۸۸۰ واحد را در طرح نهضت ملی مسکن در نیشابور صادر کرد .

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است .

 




مطالب مرتبط

۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

|

تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

|

نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در بخش تامین زمین رتبه اول ، تعداد قراردادهای آماده سازی سایت‌ها رتبه اول ، تعداد پروانه‌های نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد رتبه دوم و واگذاری زمین در بخش روستایی رتبه اول کشور را داراست و جزو استان‌های پیشران کشور است .

|

نظرات کاربران