در حال بارگذاری ...
  • سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خوانسار با الحاق ۲۵ هکتار زمین

    زمین مورد نیاز برای ساخت ۸۷ واحد از این طرح جهت متقاضیان موثری که از زمان طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد و ۱۳ پلاک مسکونی سه واحدی دیگر نیز در محله سونقان جهت مابقی‌ این متقاضیان در نظر گرفته شده است .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۸۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خوانسار ، تایید نهایی شدند گفت : با تلاش‌های بعمل آمده ۲۵ هکتار زمین در مرحله الحاق قرار دارد و اسناد تک برگی آن به نام دولت اخذ شده است .

    سعید شاهی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار داشت : مطابق با آخرین آمار بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر متقاضی بهره‌مندی از این طرح در شهرستان خوانسار بودند و اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند .  

    وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۸۰ نفر از متقاضیان ، تایید نهایی شدند اذعان داشت : برای اجرای این طرح نیاز به تامین ۳۰ هکتار زمین است که با تلاش‌های بعمل آمده ۲۵ هکتار در مرحله الحاق قرار دارد و اسناد تک برگی آن به نام دولت اخذ شده است . زمین مورد نیاز برای ساخت ۸۷ واحد از این طرح جهت متقاضیان موثری که از زمان طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد و ۱۳ پلاک مسکونی سه واحدی دیگر نیز در محله سونقان جهت مابقی‌ این متقاضیان در نظر گرفته شده است .  




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    سال گذشته در مجموع ۵ هزار و ۴۹ جلد سند صادر شده است که از این تعداد هزار و ۴۶۱ جلد سند شهری و ۳ هزار و ۵۸۸ جلد سند روستایی است . در سه ماهه ابتدای سال جاری نیز ۷۷۳ جلد سند صادر شده است که ۲۳۰ جلد شهری و ۵۴۳ جلد روستایی بوده است .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    نظرات کاربران