در حال بارگذاری ...
  • رفع فوری همه موارد تعرض به زمین‌های دولتی در مهرماه امسال

    شهروندان می‌توانند گزارش تعرض به زمین‌های دولتی را از طریق شماره تماس ۱۶۵۶ به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن که وظیفه حفظ و نگهداری از زمین‌های دولتی را برعهده دارد ، اعلام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه در مهرماه امسال از ۱۷۹ مورد تعرض به اراضی دولتی همه موارد رفع شده ، گفت : این موارد شامل بیش از ۶۴ هکتار زمین دولتی بوده که با تلاش همکاران ما در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان‌ها همگی به صورت فوری رفع تعرض شده‌ است .

    علیرضا فخاری اظهار کرد : در بحث اجرای احکام هم ۲۹ مورد حکم قطعی در استان‌ها اجرا شده که بر این اساس بیش از ۱۷ هکتار زمین دولتی به ارزش ۵۱۸ میلیارد تومان از چنگ زمین‌خواران آزاد شده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیشترین موارد رفع تعرض مربوط به استان‌های ایرانشهر ، خوزستان ، بوشهر و فارس بوده ، افزود : بر اساس گزارش همکاران ما در یگان حفاظت استان‌ها در آذربایجان غربی، سمنان و قم هیچ تعرضی گزارش نشده است .

    وی اضافه کرد : در بحث اجرای احکام قطعی هم استان اصفهان با ۹ مورد، بیشترین تعداد در بازپس‌گیری اراضی را در مهرماه سال‌جاری داشته است .

    شهروندان می‌توانند گزارش تعرض به زمین‌های دولتی را از طریق شماره تماس ۱۶۵۶ به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن که وظیفه حفظ و نگهداری از زمین‌های دولتی را برعهده دارد ، اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    نظرات کاربران