در حال بارگذاری ...

تخصیص پروژه به ۱۰۱ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گلپایگان

به منظور سرعت بخشی به عملیات ساخت و ساز پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، طرح آماده سازی ۶۷ هکتاری فاز ۲ مسکن مهر توسط مشاور تهیه و جهت ارائه در کمیسیون ماده ۵ در حال بررسی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ قطعه زمین برای ساخت ۳۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شده است گفت : طی واگذاری گروهی انجام شده ، تعداد ۱۰۱ نفر از متقاضیان حائز شرایط به پروژه اختصاص یافتند .

غلامرضا امینی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار داشت : در شهرستان گلپایگان بیش از شش هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بودند و اقدام به ثبت نام کردند ، که در این رابطه بررسی و پالایش‌های لازم انجام پذیرفته است . تاکنون طی واگذاری گروهی انجام شده ، تعداد ۱۰۱ نفر از متقاضیان حائز شرایط به پروژه اختصاص یافتند .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان اذعان داشت : به منظور سرعت بخشی به عملیات ساخت و ساز پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، طرح آماده سازی ۶۷ هکتاری فاز ۲ مسکن مهر توسط مشاور تهیه و جهت ارائه در کمیسیون ماده ۵ در حال بررسی است .  

وی بیان داشت : در راستای تامین اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، تعداد ۱۲۰ قطعه زمین برای ساخت ۳۶۰ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد و ۵۰ قطعه زمین دیگر برای ساخت ۱۵۰ واحد در مرحله تایید مصوبه هئیت نمایندگی است .  

امینی با بیان اینکه ۱.۳ هکتار از اراضی ملی گلشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است عنوان کرد : پیشنهاد الحاق ۲۸۲ هکتار از اراضی به محدوده شهری ، طرح تفکیکی ۲۴۶ هکتار از اراضی داخل محدوده شهر گلپایگان ، طرح تفکیکی ۹ هزار متر مربع در شهر گوگد و نیز الحاق ۳.۲ هکتار از اراضی شهر گوگد به محدوده شهری در کمیسیون ماده ۵ استان در دست پیگیری است .  




مطالب مرتبط

اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

|

اجرای این طرح در شهرستان گلپایگان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به ۳ متقاضی ، اختصاص می یابد و تاکنون برای ۱۸۰ واحد مسکونی ، پروانه ساخت صادر شده است .

|

در راستای اجرای این طرح حمایتی مسکن ، تاکنون بالغ بر ۲ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند . اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به صورت گروه ساخت و هر پلاک زمین به سه نفر تخصیص داده می شود .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

نظرات کاربران